Devletimizin tarafında olup kamu yararını düşünen sorumlu gazeteciler olarak sormaya devam ediyoruz.Kamu kurumunda yaşananları, bir süredir gündeme getiriyoruz. Bu haberleri, merkezimize ulaşan belgeler ve kamu yararını gözeten Mehmet AKMEŞE gibi sorumlu vatansever kişilerin verdiği bilgiler doğrultusunda kamuoyuna sunuyoruz ve kendilerine teşekkürlerimizi iletiyoruz.Bölge Müdürlüğü ve Bölge Müdürü' nün çeşitli uygunsuzluklarına yazılarımızda yer vermiştik. Kural tanımazlık, ekipleşme, çıkar ilişkileri, siyasileri zan altında bırakma, kamu düzeninin bozulması, huzursuz çalışma ortamı, kamu zararları, baskı ve yıldırma politikaları, teknik iddialar, adli makamlara yansıyan dosyalar...3. Bölge Müdürlüğü' nde birtakım kişilerin şüpheli olarak görüldüğü, savcılık soruşturmasının devam ettiği, bir doğrudan temin dosyası mevcut. Bu dosyada şüpheliler, kamuyu zarara uğratma, görevi kötüye kullanma gibi suçlardan soruşturuluyor ve yine bu dosyada, 2017 ' den beri görevde olan Bölge Müdürü, harcama yetkilisi olarak yer alıyor. Bunun yanında, şüpheliler arasında halen İnşaat Müdürü olarak görev yapan bir çalışan ile teknik eleman çalışanın da yer aldığı iddia ediliyor. Böyle bir dosyada şüpheli durumundasınız, görevi kötüye kullanmışsınız fakat aynı yerde aynı ünvanla görevlerinize devam ediyorsunuz.Kamuyu temsil eden hiç kimse görevini kötüye kullanamaz, kamu zararı oluşturamaz, aksi halde Devlet tüm organlarıyla gereğini yapar.Bu kurumlar babanızın çiftliği değil, kamu kurumunu temsil ediyorsunuz, sizin bu kötü örnekleriniz, vatandaşın Devlet yönetimine tepki göstermesine neden oluyor, Devletimiz ve Devlet Adamlarımızın itibarını zedelemeye hakkınız yok. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip ERDOĞAN, hayatını bu ülkenin geleceğine adamışken, Ülkemizin kurumlarının itibarına gölge düşürmeye hakkınız yoktur.Siyasileri de zan altında bırakmayın, açıklayın, her ortamda ' bana bir şey olmaz ' demeniz boşuna değildir diye düşünüyoruz. Defalarca soruşturma geçirmiş, birçok disiplin cezası almış, adli makamlara dosyaları yansımış, alt kademedeki çalışanları bile kurum içinde suiistimallere devam etmiş bir Bölge Müdürlüğü düşünün.Soralım, Devlet Kurumu sizlere mi emanet, bu çalışanlar kimlere güveniyor?
GÜNCEL
Yayınlanma: 06 Aralık 2024 - 11:58
TEİAŞ 3. Bölge Müdürlüğü' nün ' Doğrudan Teminler ' Soruşturması
GÜNCEL
06 Aralık 2024 - 11:58
İlginizi Çekebilir





